Targeta de presentació

dijous, 12 d’abril de 2012

La Gestió de conflictes

Seguint amb el tema dels equips de treball, podem abordar la Gestió de conflictes amb el concepte de la NEGOCIACIÓ, un procés pel qual es resolen els conflictes.
La Soledad Calle, psicòloga de Quantum, l'explica en el marc del curs "Desenvolupa les teves habilitats socials", realitzat en el Centre Cívic Casa Elizalde de Barcelona.


Segons l'Eduard Carrera, mediador, coordinador i professor del Diploma de Postgrau de Resolució de Conflictes Públics i Mediació Comunitària de la Universitat de Girona (Fundació UdG), els tres aspectes bàsics, o processos, per abordar i gestionar amb èxit un conflicte són:
  • l'anàlisi (no només dels símptomes),
  • crear un mapa del conflicte, i
  • les persones (actitud positiva i proactiva).
I són, justament les persones, les que han de tenir la suficient capacitat de negociar, per resoldre un conflicte. Així com també són les responsables de la seva aparició.

Si no generessim un conflicte, no tindriem pas que resoldre'l, oi?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada